Uwaga – Kontakt z firmą od 04.11
Szanowni Państwo,
W trosce o bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników firmy oraz w związku z koniecznością podjęcia działań ograniczających rozprzestrzenianie się koronawirusa SARS-Cov-2 wywołującego chorobę COVID-19, pragniemy poinformować, że od środy, w dn. od 04 do 10 listopada włącznie nie będzie możliwości kontaktu osobistego w biurze z pracownikami naszej firmy. Jeżeli sytuacja w Polsce nie ulegnie zmianie okres ten zostanie wydłużony.
Kontakt będzie możliwy tylko i wyłącznie w formie elektronicznej.
Zwracamy się z prośbą do klientów, by ograniczyli wizyty bezpośrednio w naszym biurze. Zachęcamy do kontaktu drogą mailową i zdalnego załatwiania spraw. Pracownicy będą pracować dla Państwa korzystając z formy zdalnej. Absolutnie nie wpłynie to na jakość kontaktu oraz jakość wykonywanej przez nas pracy. Wprowadziliśmy sposób zarządzania nową formą pracy, który gwarantuje utrzymanie wysokiego poziomu świadczonych usług.
W przypadku niezbędnej korespondencji pocztowej, o ile jest to możliwe np. ze względu na regulacje prawne, prosimy przesyłać korespondencję listową, która nie wymaga osobistego potwierdzenia odbioru oraz ograniczenie dostarczania przesyłek przez kurierów, doręczycieli.
Powyższe ograniczenia mogą stanowić pewną niedogodność – ale robimy to w trosce o bezpieczeństwo naszych klientów oraz pracowników.
Informacje na temat koronawirusa oraz informacje, jak zachować środki ostrożności i jak postępować w przypadku podejrzenia zakażenia u siebie lub swoich bliskich mogą Państwo znaleźć na stronach Ministerstwa Zdrowia lub Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Polecamy Państwu również stronę internetową, gdzie znajdują się poszerzone informacje profilaktyczne: www.gov.pl/koronawirus.